El tinent d’alcalde Fèlix Larrosa visita l’estand de l’Ajuntament a la Fira, que aposta per potenciar la competitivitat de l’Horta i promou els seus productes

El tinent d’alcalde i regidor de Promoció i Gestió de l’Hàbitat Urbà i Rural i la Sostenibilitat, Fèlix Larrosa, ha visitat aquest matí el recinte de Fira Natura i ha destacat l’aposta que fa l’Ajuntament de Lleida per promoure els productes locals a través de la nova marca Horta de Lleida, com pot veure’s a l’estand municipal que hi ha a la Fira. «Tot just estem enllestint el reglament que ha de permetre la utilització de la marca, però aquí a l’estand hi tenim productes que venen de diferents partides i que podrien estar etiquetats com Horta de Lleida. Tenim producció local diversa, que hauria d’estar sota el paraigües de promoció de la marca Horta de Lleida», ha destacat el regidor de l’Horta.

Larrosa, que també ha visitat altres estands i ha assistit a la presentació del llibre de Lluís Foix «El que la terra m’ha donat», ha afegit que la potenciació de la marca Horta forma part d’una «estratègia global de custòdia del territori».  «Volem una Horta competitiva i moderna, capaç de generar nous projectes empresarials, com els olis essencials de lavanda que es fan a la partida de Copa d’Or. Volem avançar amb aquesta Horta dinàmica, que garanteixi el seu futur i permeti a més un relleu generacional importantíssim i faciliti noves rendes que complementin les tradicionals agraries», ha afirmat.

La vintena edició de Fira Natura romandrà oberta fins demà al vespre. Compta amb 105 expositors i un ampli programa de conferències, tallers i demostracions.